Friday, January 10, 2014

Fwd: [Surau Al-Hijrah] Pendaftaran Khairat Kematian Surau al-Hijrah 2014



 
Tuan / Puan para Jemaah Surau al-Hijrah Sekalian.
 
Sukacita dimaklumkan, pendaftaran untuk menyertai Skim Khairat Kematian Surau al-Hijrah bagi tahun 2014 kini dibuka. Tuan/Puan boleh menghubungi Penama di bawah bagi urusan pembayaran & Resit Rasmi. Waktu paling mudah berurusan adalah selepas solat Isyak berjemaah, di Surau al-Hijrah BSP.
 
  1. Bagi memperbaharui caruman serta tiada perubahan kepada nama-nama yang didaftarkan sebelum ini, TIADA BORANG DIPERLUKAN. Anda hanya perlu berjumpa dengan mana-mana Penama di atas dan membayar yuran RM 50.00 untuk sekeluarga.
  2. Bagi penyertaan baru ataupun ada perubahan di kalangan keluarga, sila muat turun Borang berikut & sertakan sekali dengan pembayaran. http://suraualhijrahbsp.com/doc/borangkhairat.pdf.
  3. Jika anda telah membuat pembayaran Khairat Kematian melalui akaun Bank Muamalat Surau al-Hijrah, sila hubungi Bendahari Encik Mazlan Abdullah dan kemukakan bukti pembayaran untuk mendapatkan Resit Rasmi.
  4. Sila layari http://suraualhijrahbsp.com/peraturan.html untuk mengetahui peraturan yang terkandung di dalam Buku Peraturan Khairat Kematian Surau al-Hijrah beserta nombor-nombor penting untuk dihubungi.

Sekian untuk makluman, wassalam.
 
SEBARANG BENTUK DERMA UNTUK PEMBANGUNAN, PENYELENGGARAAN & AKTIVITI SURAU BOLEH DISALURKAN TERUS KE DALAM
SEMOGA ALLAH SWT MEMBERKATI AMAL JARIAH TUAN/PUAN DAN MENDAPAT RAHMAT DI DUNIA DAN AKHIRAT. INSYAA ALLAH.

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More